Постављена нова подлога у сали за борилачке вештине у Црвенки
5. јун 2023.Месечни извештај о стању квалитета ваздуха за месец мај 2023.
6. јун 2023.ЈКП ,,Комуналац“ постепено преузима водоснабдевање у Липару. Тим поводом, они апелују на грађане да се и у наредних 30 дана јаве у Месну заједницу Липар и да пријаве да желе нови водомер, након чега ће екипа у што краћем року изаћи на терен и извршити замену.
По речима директора Јавног комуналног предузећа ,,Комуналац“ из Куле, Марка Пешића, да би се што исправније кренуло са очитавањем водомера неопходно је да се они замене:
,,Комуналац полако преузима водоснабдевање у Липару. Оно што нам је најбитније јесте да је сама количина воде довољна за цео Липар и да та количина неће бити проблем ни у току лета. Тренутно апелујемо на грађане да се јаве, да покушамо да променимо што већи број водомера, како бисмо могли да кренемо са очитавањем воде. Велики број грађана Липара се јавио за замену водомера и због тога нам је драго. Заменили смо одређен број водомера, али даћемо грађанима Липара прилику да се јаве и у наредних месец дана. У договору са председницом севета Месне заједнице и са председником општине, Дамјаном Миљанићем, дошли смо до закључка да грађане треба пустити још ових месец дана. Да бисмо што исправније кренули у очитавање свих тих водомера, потребно је да се они и замене“.
Он је истакао да су се побринули да грађанима овај процес буде олакшан и да им не ствара додатне трошкове, па тако не морају да иду у Кулу, у ,,Комуналац“, већ једноставно могу да дођу у Месну заједницу у Липару:
,,Грађани не морају да долазе у ,,Комуналац“ у Кулу и да им се тако стварају додатни трошкови, већ могу да дођу овде, код секретара Месне заједнице у Липару, и да пријаве да желе да замене водомер и наше екипе ће изаћи у што краћем року“.
Осврнуо се и на рачуне који су грешком одштампани, али који су, наравно сторнирани:
,,Десила се једна ситуација да, како смо у претходних месец дана пописивали све те водомере који се налазе на терену, када је уношено у софтвер, радница је софтверски повукла и одштампала рачуне који су, наравно, сторнирани, и грађанима ће, као што сам и рекао, бити пуштено још 30 дана да заменимо преостале водомере, након чега ћемо председница Месне заједнице, секретар, председник општине и ја сести и наћи најбоље решење за грађане Липара“.
Истакао је и да ,,Комуналац“ води рачуна о јавним површинама у Липару, као и да до краја месеца имају у плану једну акцију:
,,Што се тиче одржавања јавних површина, ,,Комуналац“ овде долази два пута месечно и одржава комплетан центар и дечије игралиште. Преузели смо и одржавање гробља и мислим да ћемо до краја овог месеца одрадити и једну акцију, где ће ,,Комуналац“ бити донатор, да заједно са својим радницима урадимо и неке стазе које су остале на гробљу, тако да када смо преузели саму воду нисмо преузели само због тога да бисмо грађанима Липара стварали трошак, већ да им обезбедимо да све локације које одржавамо буду како треба и уређене“.
Председница Савета Месне заједнице Липар, Биљана Савић, додала је да су врата Месне заједнице отворена свим грађанима:
,,Као и за све проблеме у Липару, врата Месне заједнице отворена су свим грађанима. Овим путем апелујем да се у вези замене водомера обрате у Месној заједници, како би замена истих била што брже спроведена“.