
Година инвестиционог бума, следи убирање плодова у Кули
9. октобар 2017.Јавни оглас за издавање у закуп пословне просторије путем прикупљања писмених понуда
10. октобар 2017.На овогодишњем сајму туризма представило се 170 излагача, што је двоструко више него прошле године. Успешнијој и бољој понуди Сајма туризма допринеле су стручне међународне конференције, дегустације вина и гастрономских специјалитета, представљање туристичких понуда из иностранства, као и изложба „Путевима римских императора“, која је први пут представљена широј јавности у Србији.
Туристичка организација општине Кула представила је своју туристичку понуду многобројним посетиоцима Сајма, непосредним контактима са посетиоцима, као и путем промотивног материјала. Учешће на Сајму је од изузетног значаја за промоцију туризма Општине, јер велики број посетилаца управо долази из Војводине. Осим што су посетиоци Сајма узимали наше брошуре, упознајли су се са занимљивим садржајима које нуди наша Општина. Све је више туриста који желе да упознају своју земљу, тако да мислим да општина Кула разноврсном понудом може да задовољи жеље како страних тако и домаћих гостију који су у потрази за активним одмором уз богате културне, спортске гастро и етно садржаје.
– Имали смо више пословних састанака на којима смо разменили много интересантних идеја које ћемо реализовати – рекао је директор Туристичке организације општине Кула Владимир Станковић Према речима Станковића Туристичка организација општине Кула је заједничким наступом на Сајму са својим партнерима представила многобројне и разноврсне потенцијале погодне за даљи развој ове привредне гране у кулској општини.
– Посетиоци су показали велико интересовање за садржаје које нудимо. Овај пут акценат је стављен на Винарију Милисављевић, Мотел у Кули, Спа и велнес центар “Неw мусеум” као и богато историјско и водопривредно наслеђе Малог Стапара – каже Станковић.
Окосница јубиларног 50. међународног сајма туризма представља Дунавски регион који карактерише широк спектар комплексног и разноликог историјског наслеђа, култура, религија, тржишта, заједница и држава, што нам даје посебан мотив узимајући у обзир географски положај и богатство каналима који протичу кроз нашу општину да појачамо понуду и искористимо могућности које нам се пружају. Поред представљања промотивног филма Туристичке организације, посетиоци су могли да се упознају и са производима удружења “Органиц лифе”, “ЕкоКула”, Пољопривредног газдинства “Лаванда”, као И да дегустирају хлеб од интегралног брашна, пробају специјалитете Мотела у Кули и дегустирају вина “Винарије Милисављевић”.