Државни пчеларски сајам 9. и 10. фебруара на Београдском сајму – Иновације и брендирање српског меда

0

У хали 2 Београдског сајма 9. и 10. фебруара 2019. године одржаће се XI Државни пчеларски сајам са међународним учешћем, у организацији Савеза пчеларских организација Србије.

За време трајања сајма планирана је панел дискусија, међународни стручни семинар, али и представљање и проглашење најбољих иновација у области пчеларства.

Панел дискусија под називом „Како да српски мед постане светски малопродајни бренд“, планирана је за суботу, 9. фебруар. Како је наведено на сајту СПОС-а, ово питање вредно десетине милиона долара постаће кључно питање за пчеларе СПОС-а након завршетка Погона за прикупљање и пласман меда пчелара СПОС-а „Наш мед доо“. Сваки проценат повећања продаје меда у малим паковањима, а не у бурадима, као што је то сада најчешће случај, доносиће пчеларима значајне додатне приходе. Нарочито је битно да се тај мед пласира у светске малопродајне ланце без посредника, што није нимало лако.

За суботу је на сајму планиран и међународни стручни семинар под називом „Пчеле не умиру од зиме“. Предавач на семинару биће Њолфганг Риттер, немачки биолог и мелитолог, стручњак за здравље пчела, аутор неколико књига и више од 600 научних чланака, али и пчелар практичар са више од 40 година искуства у пчеларењу.

У недељу, 10. фебруара, планиран је такмичарски део који подразумева представљање иновација. Критереијуми за оцењивање иновација биће једноставност примене у пракси и унапређење економичности пчеларења иновацијом, а све иновације могу се пријавити и донети на сајам најкасније до 10. фебруара до 9 сати.

Извор: еКапија

Поделите

Коментари су затворени.