Драган С. 28.11.2016.

0

 Поштовани,

Поново је дошло до затварања шалтера Поште у склопу Општинске управе Кула, што је ситуација која се све чешће дешава. Отварање шалтера поште у просторијама Општинске управе је од вишеструке користи како за ЈП „Пошта Србијe”, тако и за Општину, али највећу корист имају грађани који свакодневно завршавају многе послове на шалтерима услужног центра, јер су практично без изласка из зграде и уз минимално чекање и задржавање били у прилици да изврше уплату неопходних такси или измире приспеле обавезе.

Због свега наведеног, молим вас да отклоните застој у раду шалтера поште, и грађанима поново омогућите коришћење исте. Неспорно је да се пошта налази на око 600 метара од Општинске управе, али је то потпуно беспотребно излагање грађана да морају да дођу на шалтере услужног центра, чекају на долазак на шалтер, добију инструкцију за плаћање и/или измирење неке обавезе, па затим излазе из зграде, долазе до поште, чекају у реду, врше плаћање, па се опет враћају у зграду Општинске управе и чекају у ред да би приложили доказ о уплати. Све је много ефикасније и једноставније када шалтер поште ради.

У ишчекивању вашег одговора и реакције,
Драган С.

Поштовани, пошта у Услужном центру општине Кула, након краће паузе, наставља редовно да ради. С, поштовањем Перица Видекањић.

Поделите

Коментари су затворени.